Drama

Oko (husband) baru je pergi mancing, lepas pujuk-pujuk kasi lepas dia pergi mancing.

"Boleh tak pergi mancing" "janganlah keraskan kepala" " kena mintak kebenara n isteri, nanti tak berkat, tak dapat ikan" "kalau saya balik nanti tak mau marah-marah tau" "nanti balik saya boleh singgah amek bedsheet kat dobi" and blah blah blah.

Jawapan

"Sukahati awak lah" " kalau tanya saya sampai bila-bila pon saya tak bagi"

Bila fikir-fikir balik

Saya tak suka dia takde kat rumah untuk benda yang takde kepentingan. Nak pergi boleh. Tapi time office hour. Tak rasa sangat. Lagi 1, peti ais kecik, habis seme kena keluarkan masokkan ikan dia. 

Mungkin bila Danish da besar, mungkin dia geleng kepala mama papa gaduh pasal peti ais,

(Papa)" ok la amek la satu peti ais tu awak punya"

I dont know. I just no like fishing and the fish he brings back. I just dont like. Period.

Tapi pergilah. Kita punya hobi & cara hiburkan hati yang berbeza. 

Dont ask me, just go. 
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Drama"

Post a Comment

♥ Thanx for dropping comment ♥

Copyright 2009 suhaida's petty blog
Free WordPress Themes designed by EZwpthemes
Converted by Theme Craft
Powered by Blogger Templates